Informatiesysteem Gemeente Alblasserdam

Zoeken in het RIS

Vergaderingen, bestuurlijke dossiers en documenten

Home / Dossier - 1392102

Gemeente Dordrecht

Dossier - 1392102

Details van een bestuurlijk dossier
Dossier nummer 1392102
Onderwerp Rondvraag
Ingekomen/gepubliceerd 27-11-2014 11:38:34
   
Vergadering - Presidium - woensdag 26 november 2014 20:30
Besluit:

De heer van Lavieren merkt op dat stukken regelmatig te laat worden aangeleverd voor het presidium. Werkwijze die wordt afgesproken is dat wanneer stukken te laat zijn, dit via de voorzitter van de raad moet worden gemeld. Per situatie kan dan worden beoordeeld of stukken wel/niet mee kunnen gaan in de komende raadsronde.

De heer Pardo Kruidenier verzoekt of de zienswijze DG&J voor verzending eerst nog langs het presidium kan komen. De wethouder heeft toezeggingen gedaan, maar niet iedereen had dit eenduidig geïnterpreteerd.

De griffier mailt data rond tbv de training voeren sollicitatiegesprekken burgemeester.