Informatiesysteem Gemeente Alblasserdam

Zoeken in het RIS

Vergaderingen, bestuurlijke dossiers en documenten

Home / Dossier - 2626071

Gemeente Dordrecht

Dossier - 2626071

Details van een bestuurlijk dossier
Dossier nummer 2626071
Onderwerp Vervolg evaluatie controleproces accountant en verdere procedure
Ingekomen/gepubliceerd 07-10-2020 13:43:10
   
Vergadering - Auditcommissie - dinsdag 13 oktober 2020 18:00
Besluit:

De controller licht de aanbestedingsopdracht nader toe. Er wordt gekozen voor een aanbesteding voor de jaren 20 en 21, zodat daarna mogelijk weer aansluiting kan worden gezocht bij het regionale traject. De opzet is vergelijkbaar met de vorige procedure.
De commissie blikt terug op de vergadering van 6 oktober en het gelopen proces. De commissie was geen onderdeel van het initiële gesprek en wil voortaan eerder betrokken zijn om haar rol goed te kunnen invullen en wil vaker bilateraal contact met de accountant. Maak goede afspraken over verwachtingen en het borgen van deadlines etc.
Vervolg van het traject: opdracht aanbesteding in de gemeenteraad van 27 oktober. Vanuit de auditcommissie zullen Arie van 't Zelfde, Corné van Werkhoven en Ramon Pardo Kruidenier betrokken zijn bij de beoordeling.